Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Sabtu, Jun 30, 2012 | Jun 30, 2012 | 0 Lovers
"Bila Allah SWT cepat makbulkan doamu, maka DIA menyayangimu,
Bila DIA lambat makbulkan doamu, maka DIA ingin mengujimu,
Bila DIA tidak makbulkan doamu, maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH SWT,
dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang Allah itu mendahului kemurkaanNya."

Baiklah biar saya cerita kan pengalaman saya ..selalu nya didalam blog saya terlalu sukar untuk ungkapkan pengalaman saya sendiri bahkan saya sukai melakar puisi /cerpen/novel

Tapi hari ini..malam ini saya akan buat kan

pernah tak menonton filem MAKBUL .
kisahnya sungguh menarik sebab mereka berlakon dalam negeri saya iaitu KEDAH DARUL AMAN .

berkisar seorang budak tapi bukan budak dia seperti kanak2yang dilahir tidak normal lebih terkenal dgn panggilan sindrom down

umur nya sebaya sepupu saya tapi tak lah dia sudah tua lah ..

okey berhenti disini dulu ye


0 Ulasan posted :