Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Jumaat, Januari 08, 2016 | Januari 08, 2016 | 0 Lovers
Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... “Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya.” Surah al-Nahl, ayat 18.

Now dah pagi,ayam berkokok2,aku pulak mata tak lelap,takut2 berjaga sampai pagi esok.
one`s again aku terpana sekejap.Makin lama aku termenung,makin rasa aku tak layak  menjadi seorang penulis atau photographer.

Tak ada manusia yang lahir2 terus ambil pensel dan catat.
tak da manusia yang tup2 terus boleh ambil picture.
yang ada hanya manusia yang selalu make pratik baru berhasil.


azam aku pada tahun nie,aku nak

pertama : seharus nya bisa abiskan manuskrp 
      kedua : aku ingin menulis dan membaca,enggak mau melayari internt bagai.

ketiga : semampu aku menjdi anak solehah dan bakal isteri solehah.(Erk....)

keempat :aku nak carik bines utk tolong mak ayah.

kelima: semampu ku * ingin jejak ke mekah with my ummi dan abah (actully mereka tak tahu aku ada blog sendiri) ah...selalu menjadi kerahsiaan feeling like vampire kabuta in movie the twin effect.


------------------------------------------------------------------------

mabye yang ni post terakhir utk beberapa minggu nie,tapi tak boleh berhenti sebab menulis seperti nadi ku.

dah pukul 2 pagi,Ah,,apa-apa an nie,selalu bangat tidur lewat,
 gue udah mengantuk.
bantal dan selimut serta angin mendayu menarik tubuh gue.







0 Ulasan posted :