Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Isnin, Mac 07, 2016 | Mac 07, 2016 | 0 Lovers
Bismillahirrahmanirrahim... Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... “Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya.” Surah al-Nahl, ayat 18.

Ok....start menulis novel balik..mungkin bukan novel terbaru tapi hanya lah novel berkonsepkan thrirrler..

Jom baca dan komen



Ketika penerbangan ke Kuala lumpur ke singapora.Aku sebenarnya merasa kaget dan gerun oleh kerana ini penerbangan pertama aku ke sana.Posisi yang aku sukai ketika aku berada didalam badan kapal,disebelah tingkap.Aku boleh melihat dari arah atas kelihatan sungguh kecil dan tersedar aku bahawa ada pencipta yang mencipta semua ini. Wajah ku berpaling ke arah kiri dan kelihatan seorang wanita muda memegang seorang anak kecil dan disisi nya seorang lelaki yang tampan dan berkaca mata. Aku pandang semula arah kanan sememangnya tidak pernah terlepas dari kecantikan alam. Kemudian datang seorang pramugari berrambut sanggul dan senyuman manis apabila dia pamir di kanan.

“Encik hendak  apa?”tanya dia sambil bibirnya tidak lekang dengan senyuman.

“mungkin saya hendak  air milo”Aku menjawab bersahaja. Alangkah terkejut wajah perempuan itu tapi ditutupi wajah manis dan memberi segelas air kosong.

“Ah...tak ada ya,tidak mengapa.”aku menjawab,tanpa memandang muka nya,dia cepat-cepat tinggalkan aku sendirian.


“kenapa ah,tak akan lah diatas kapal ni air milo itu tak ada?”rungut aku.

Label:



0 Ulasan posted :