Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Jumaat, Mac 11, 2016 | Mac 11, 2016 | 0 Lovers
Bismillahirrahmanirrahim... Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... “Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya.” Surah al-Nahl, ayat 18.

Aku Sebagai cucu terasa sedih 
mengelumang jiwa pedih 
dan teringin menangis sepuasnya.
Aku percaya pasti ada hikmah nya
 walaupun aku tak tahu bagaimana
 terasa perit dan sakit nya ditanggung. 
Meski aku ini seorang pendiam. 


Percayalah 
hidup ni daripada nya.
dan
akhir 
kembali pada nya. 

---Entah macamana,aku terbuka wassap umie,adik2 umie cakap pasal tok cah.Kesihatan tok cah barangkali.TOK baru keluar dari hospital TIGA hari lepas sebab2 kaki tok cah seakan tebuan gigit.Tok wan pula ada sakit tergetar2 tak boleh diam barangkali.Sekali aku cuba kata."eh dah diam "Tok wan gelak. 
Aku ingat lagi " jika ada sisi sedang sakit cuba gembira,mungkin dengan kegembiran tu hilangkan sakit ditanggung."

 I believe Allah swt must do something that were know about it.

0130
kg tobiar pendang



0 Ulasan posted :