Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Ahad, Oktober 11, 2015 | Oktober 11, 2015 | 0 Lovers
Jam laptop menunjuk angka 01.10,bermakna pagi sudah menjelma.mata pula susah memejam.Sya kira pada waktu begini sudah kepastian sahabat blogger sudah enak ketiduran.Diulit mimpi-mimpi yang indah belaka. 

Susah sebenarnya saya ingin beritahu,perit nya rasa melihat jejak-teman yang lain seenak nya bertungkus lumus agar B.A nya dilulus dengan jaya.Perit nya bila hati meronta-ronta mahu berada ditempat mereka. pedih nya rasa bila melihat orang lain dengan konvo nya dan satu gulung ijzah nya ditangan,
senyuman mekar dek tahan hilai ketawa  takala selesainya B.A mereka.

Namun saya..saya punya misi sendiri.

SAYA ingin kan pandangan darinya.Dan juga exptation daripada nya.Justeru saya buat tulisan ini agar hati sya makin menjadi sado dan menguam seperti harimau. Eh..



Label: , ,



0 Ulasan posted :