Khamis, Disember 17, 2015

# suka korean -kpop- kenapa eh ?

korean song,
of couse,ana suka tapi tak semua song atau lirik yang ana suka.ana suka intrumental macam skrg,ana buka lagu baru didowload.tak tengok pun video nya macamana,Sebab tak minat.

cherita korean pulak.ana sukakan kisah keluarga,siang tadi Ada satu kisah Dr Jinn..cari ja kat google.

kisah nya Dr jinn pakar bedah,dia sukakan seorang perempuan,kerana perempuan tu juga seorang yang ambil berat tentang perihal nya.Perempuan tu Dr jugak.

Tiba-tiba dr jin nie di campak zaman dulu.
masa dia berada zaman tu,banyak dia lalui,tangkapan pegawai atasan dengan dia.kemudian datang pulak masalah keluarga besar disitu.Abang perempuan yang seiras dgn dia kena bedah,pembedahan otak pertama di zaman tu,dengan cara pelik .

kemudian perempuan tu panggil pegawai atasan datang rumah sebb mereka syak dr jin tu orang tangkapan. 

the end..

sbb apa ana tulis the end,
sbb nk suruh antorang tgk sendiri. 
tapi 
setiap drama mesti ada kan agend tak patut. ehmm...tuh kata adik kecik "jangan tgk,berdosa"

selamat malam.
penulis mrs blossem a.k.a amni aulia.

Catat Ulasan