Share Tudung bymawarddahizzati



Bismillahirrahmanirrahim... Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... “Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya.” Surah al-Nahl, ayat 18.

wah...perkenalkan untuk  korang yang suka shawl labuh atau bawal labuh sytle shawl.

yeah..tadi dah try cara bawal instant shawl,Cuba macam2 belit sana sini dan akhir nya jumpa juga. kena beli terus dari mereka.

sebenarnya...
cuba shawl sendiri je,
buat segitiga pastu yang hujung tudung tu sambung sikit dengan kain akhirnya jadi lah sytle tudung bawal instant.

tapi..kalau korang nak terus tudung gini,boleh cari diorang kat insta. Bymawarrdahizzati with tutorial sekali.

Rain
1254

Catatan popular daripada blog ini

Biodata murrabi ku ( ustazah nor hafizah musa)

kehidupan ibarat pelangi

TIGA UKURAN KEHEBATAN SESEORANG