Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Ahad, Mac 06, 2016 | Mac 06, 2016 | 0 Lovers


Bismillahirrahmanirrahim...
 Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... 
“Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya.”
 Surah al-Nahl, ayat 18.

kredit
Sobsesad...
Malam nie jiwa kacau,
aku juga seorang manusia
yang tak akan lari dengan kehidupan.
yang tak kesudahan nya ada kebahagian.

                           
Aku bicara untuk kamu
hanya perkongsiaan yang aku harap
dia pergubat jiwa aku.
dan aku juga masih lupa
bahawa yang perlu ku
tadahkan dugaan nie bukan untuk
kalian.
tapi DIA yang esa.

aku
sebenarnya masih terlihat jasad ku seprti tiada masalah.
seperti kata sahabat ku sendiri
bersahaja bila diberi ujian.
Ia tak besar cuma aku terkilan seketika.


1248
6/3

Label:



0 Ulasan posted :