Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Ahad, Mac 06, 2016 | Mac 06, 2016 | 0 Lovers
Bismillahirrahmanirrahim... Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... “Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya.” Surah al-Nahl, ayat 18.

Pertama : Tahniah dn mabruk ntk korang adik-adik sbb dah berjaya dalam SPM 
                   (walaupun dah berhari-hari habis masa keputusan itu tapi oleh kerana keeksiate nya untuk lakar pada korang semua )

Kedua : My handphone broken,Skrin pecah retak tak boleh guna.tak boleh sentuh tak boleh hapdet telegram (channel sendiri) dan iG. EH...TAPI semua nya ada hikmah. mungkin jugak aku terlalu sangat terleka.

ketiga : Tok cah aku sakit.Haritu sakit nya dipinggang,tetapi sekarang nie sakit nya disendi.takut lah kalau-kalau kena Gout. kemudian bila tok cah cakap yang tok larat,aku terasa makin nak jauh dan nak mengadu sembuhkan sakit dia. Tok nampak aku tok panggil Mursyida,tok tak larat dah" itu yang aku sempat tangkap.
Tok terlihat tidur diatas katil.Mulanya aku nak ambil gambar send untuk adik aku di oversea.tapi aku pendamkan balik niat aku,
selepas tu,kitorag dgn seberapa yang ada,duduk satu halaqah dan bincang macamana kitorang nak urus. 
Pak ngah...kata2 dia sangat menusuk,tersusuk bagai jarum yang tajam tikam jantung 

"Bila Emak dah tak da,masa itu tak da guna dah meratap wajah emak.Pandang wajah emak nie bagai berperang dimedan jihad."

aku dok sebelah umie pegang erat2 baju ummie( kalau pegang tangan nanti siap kena kata das sikit "awat dah buang tabiat/atau kena libas dengan tangan adik mariah.)

p/s aku rasa dalam latop aku nie masih ada kot gambar tok cah.Yang baik tapi tegas.tak mau kehilangan tok. 

kelima : terasa dah panjang sangat kan...perkongsian kecik nie..jadi nak korang berehat dan selamat tidur sambil ulit mimpi indah belaka. moga hidup korang rasa bahagia dan yg penting sekali ALLAH sentiasa redha dengan korang dan sayang cinta love sama dengan korang. Selamat tinggal 

0152 subuh
6/3

Label: , ,



0 Ulasan posted :